Oprava brzdovej čeľuste LKT

Napísal Stroj-mix 22.03.2018 0 Komentár

Oprava brzdovej čeľuste LKT 81

 

5592-25-1003.751 Pravá brzdová čeľusť

5592-25-1002.751 Ľavá brzdová čeľusť

 

Týmto článkom by som vám rad priblížil opravu / repas brzdových čeľustí na LKT 81 .

Brzdová sústava je jedným z najdôležitejších systémov na vašom stroji . Dôležitá je hlavne pre bezpečnosť a ovládateľnosť v ťažkých/extrémnych podmienkach kde na vašom stroji LKT 81 pracujete . Bezpečnosť musí byť na prvom mieste a preto je dôležité aby ste dbali na funkčnosť bŕzd .

Naša firma www.strojmix.sk už má za sebou dlhoročné skúsenosti s opravou alebo s repasom/generálnej oprave brzdových čeľustí LKT 81 . Robíme výmenný spôsob, máme brzdové čeľuste aj v zásobe ale aj repas vašich čeľustí .

Repas jednej brzdovej čeľuste môže trvať hodiny ale aj dni . Všetko závisí v akom stave sa nachádza . Z praxe vieme že 80% brzdových čeľustí na LKT 81 sa dá ešte zreparovať, opraviť . Samozrejme vždy sa nedajú robiť zázraky a tak ako som písal bezpečnosť je na prvom mieste .

Všetky dostupné náhradné diely na brzdové čeľuste máme skladom .

Nájdete ich v tomto odkaze : http://strojmix.sk/nahradne-diely/lkt/brzdova-sustava

Objednávať môžete online alebo na info@strojmix.sk alebo na tel. čísle 0918 993 234

 

Pokiaľ sa rozhodnete o opravu bŕzd LKT81 u nás postup bude nasledovný (stručný postup) :

1 - Prevzatie bŕzd

2 - Podľa počtu bŕzd určenie približného termínu prevzatia (pokiaľ sa nedohodneme so zákazníkom na výmenný spôsob alebo iná dohoda)

3 - Hrubé povrchové očistenie od nečistôt

4 - Rozobratie brzdy , ( špeciálnym náradím vykrútiť aj zalomené skrutky , čo je častý problém)

5 - Prečistenie všetkých závitov závitníkmi tak aby každá skrutka išla ľahko zakrútiť

6 - Leštenie frézovanie tesniacich plôch

7 - leštenie frézovanie drážok kde sa nachádza tesniaca manžeta

8-opatovné očistenie v špeciálnom roztoku ktorá sa dostane do všetkých vodiacich kanálikov kde prúdi brzdová kvapalina

9 - brzdová čeľusť sa zloží a následne je viac krát podrobená tlakovej skúške (tlakovú skúšku robíme v kvapaline a brzdu tlakujeme na vyšší tlak ako je prevádzkový tlak v brzdovej sústave) týmto testom sa nám objaví aj ta najmenšia netesnosť alebo chyba  

10 – Povrchová úprava podľa dohody ( základná farba alebo originál LKT )

11 - odovzdanie zákazníkovi

 

 

Nechaj komentár